Training pentru audit de comunicare organizatională

Rolul acestui training este de a oferi participanților toate instrumentele și cunoștințele necesare pentru a putea administra un proiect de audit de comunicare derulat într-o organizație, începând de la etapa de brief de proiect și terminând cu cea de raportare și analiză a recomandărilor.

Rezultate obţinute în urma participării la curs:

Cei care vor participa la acest training vor beneficia de informații și mai ales de workshop-uri în care vor exersa tehnicile de analiză a comunicării într-o companie, precum și de studii de caz cu bune practici în domeniul managementul comunicării și marketing-ului.

Cunostinte minime pentru accesul la curs

nu sunt necesare

Programa

  • Principalele subiecte pe care participanții le vor stăpâni mult mai bine la nivel teoretic dar mai ales în practică:

    • ce este un audit de comunicare, de câte tipuri, care este specificul fiecăruia, care sunt riscurile și avantajele fiecărui tip de audit de comunicare
    • când este nevoie de un audit de comunicare, care sunt situațiile organizaționale (de comunicare) care necesită implementarea unui audit de comunicare, cum trebuie pregătit un audit de comunicare, cum se selectează consultanții care vor lucra pe proiectul de audit de comunicare
    • brief-ul, bugetarea, resursele, livrablele unui audit de comunicare
    • proceduri de derulare ale auditului de comunicare
    • metodologii aplicate în auditul de comunicare organizațională
    • bune practici în derularea proiectelor de audit de comunicare
    • tehnici de cercetare calitativă în auditul de comunicare (interviuri, analiză fluxurilor de comunicare,valorile corporatiste, analiză de imagine și brand în media, analiză de mesaj, evaluarea de risc, profilul reputațional al companiei, poziționarea concurențială a companiei)
    • instrumente software care pot fi utilizate în auditul de comunicare organizațională
    • rezultatele așteptate pentru auditul de comunicare

Trainer - Razvan Nicoara

Răzvan Nicoară este consultant în domeniul marketing-ului și comunicării cu peste 10 ani de experiență în proiecte de analiză de brand și de imagine pentru companii de top din România din domenii precum farmaceutic, IT, servicii dar și în proiecte de comunicare internă și audit de comunicare și marketing, dezvoltare de strategii de comunicare și proiecte de analiză de risc în comunicare.

 

 

SESIUNI DESCHISE


Durata: 3 zile

Program: 10:00 - 18:30

Locatie: Titan, str. Prisaca Dornei 2E sau la sediul companiei

Cost/curs/grupa : 12.900 lei

Early bird: 19 octombrie - 13 noiembrie

Cost: 12.900 lei - 11.000 lei

*Grupa minima este de 5 participanti, grupa maxima este de 10 participanti. 
*Cursul incepe numai dupa inscrierea numarului minim de participanti.
*Pentru plata integrala inainte de inceperea cursului, beneficiati de o reducere de 5%.

Va asteptam!

Audit de comunicare organizationala